Projektin alkuvaiheilla tuli ihmeteltyä miksi kaikki osat näissä autoissa painaa niin paljon...
Ei ihmetytä enää. Muovisen 7kg painoisen moottoriluukun pitää kestää sorvin pakan siirtämistä kylästä toiseen, ja saksassa taitaa joka kylässä olla melko isot sorvit... Sorveista puheenollen, tallille pitäisi saapua lähiaikoina sorvi, semmonen ihan pikkunen.
Jos on tarvetta sorvata halkaisijaltaan alle 40" vanteita kapeammaksi (kuvassa 15"), niin eiköhän se jatkossa onnistu. Hirvittää vaan sorvin vaatima tila ja sähköntarve, kummastakaan ei ole tarkkaa tietoa. Tallille tuotiin myös sorvin pakkojen myötä mankeli ja kaikenlaista metallia, toisille romua, meille käypää raaka-ainetta.
Kytkimen työsylinteri tuli myös siirrettyä paremmalle paikalle.
Pidennetty kytkimen työvarsi.
"Vakiona" työsylinteri on oikealla pilkottavan ahtimen vieressä. Edellinen työsylinteri otti vähän kipeää, niin päätettiin siirtää. Oikeastaan vain suojakumi vähän kärähti, mutta ajossa kytkinpolkimen tuntuma oli melko epämääräinen kiihdytysten jälkeen.
Takapään aukot tuli myös viimeisteltyä. Reiät jäävät alumiinilevyjen alle piiloon, mutta silti ne jäävät mieleen kummittelemaan. Samalla lähti taas vähän lisää painoa...
On se hiano..
keskiviikko 28. marraskuuta 2007
Tavaroiden raahaamista tallille, kytkimen työsylinteri, hienosäätöä
Sent by hege klo 23:31
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti