maanantai 26. marraskuuta 2007

Öljypohjan madallus, intercoolerin sovitus.

Öljypohjan madallus, ja samalla miettimistä mihin loiskelevy pitäisi laittaa. Öljypohjaa on madallettu n. 50mm. Öljypohja on mahdollisimman neliskulmainen alhaalta ja jatkettu taaksepäin että säilyttäisimme mahdollisimman paljon öljytilavuutta.


Kuvaa sisältä.


Valmis öljypohja.

Verrattuna vakioon.



Kokeilimme myös miten intercooler sopii, ja laikkasimme samalla lisää turhaa peltiä pois. Olemme nostaneet moottoria n. 4cm verrattuna edelliseen projektiin, eli nyt intercooler tulee vielä lähemmäs tulipeltiä. Intercooleria tullaan siirtämään eteenpäin että saamme sen moottoriluukun etupuolelle. Ilma tullaan ohjaamaan oikeanpuoleisesta ilmakanavasta intercoolerille, ettei moottori saa lämpöhalvausta. Imuilma tullaan ottamaan vasemmanpuoleisesta kanavasta.

Vaihteensiirto on asennettu paikoilleen. Vakio oli tietenkin asennettu jonkin edellisen omistajan toimesta aivan väärin, ja pakkilukon kanssa meni turhaa aikaa pähkäillessä. Onneksi oli muita autoja mistä ottaa mallia.
Putsaamisen jälkeen vaihteensiirto vaikuttaa todella herkältä, mutta joutuu odottamaan kunnes se on kiinni vaihteistossa ennenkuin voi kehua. Täytyy putsata osat käyttöautostakin...

Ei kommentteja: