Tölkkirintamalla on ollut hiukan hiljaisempaa.
Pari viikkoa sitten tuli vietettyä neljä päivää virossa optimumg seminaarissa, aiheena kilpa-auton alustadynamiikka / tiedonkeruu. Tuntuu että mitä enemmän alustajutuista saa selville niin sitä vähemmän tietää. Viime viikko tuli vietettyä kipeänä. Eiköhän ole taas aika aktivoitua...
16.2 piti olla deadline autolle. Ei saatu vielä valmiiksi. Välitavoite oli sen takia että auto varmasti olisi ajokelpoinen American Car Showhun, mutta päätimme ettei kannata hätiköidä ajamisen kanssa. Rakentaminen on kuitenkin mennyt hyvää vauhtia eteenpäin. Viimeistely, johon ei tässä vaiheessa oikein ole aikaa, tuntuu vievän eniten aikaa.
Vaihteeksi blogiinkin kokokuva autosta.
Moottoritila. Sähkötyön aloitus.
Ajateltiin että tämä voisi olla hyvä paikka sulakerasialle. Paikka on sopivan piilossa ettei sitä huomaa ellei ovea avaa. Sisusta pyritään pitämään kojelaudan osalta suhteellisen vakiona.
Vesilinjat vedetty ja jäähdytysjärjestelmä on ajovalmis. Puuttuu "vaan" sähköt boksille ja bensalinjat. Boksi vaatii oikeastaan vain plussaa ja miinusta, eli pelkät moottorisähköt ovat melko suoraviivaista hommaa, Subarun johtosarjan siistiminen ja siitä selkoa ottaminen ovat se joka vie aikaa. Subarun johtosarja on melko pelottavan näköinen kun sen kanta-autosta irroittaa...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti